woensdag 11 februari 2009

Opdracht Kalender

De kalender moet gaan over de Ideale stad.



ik heb voor het onderwerp 'schoenen' gekozen.



Feedback: Ik heb met Hilde Maasen besproken welk onderwerp ik wilde.

en hoe ik het aan moest pakken.



Feedback: Ik heb met Berensen besproken over de kalender en gekeken naar foto's van schoenen. 'stilleven' en dus ook voor de kalender.



Het plan is om 6foto's in de studio te maken en 6 buiten.



Benodigdheden: 6paar schoenen/hakken en extra materiaal Schilderij met de ideale stad op de achtergrond en bij behoorenden materiaalen. die bij de schoenen/hakken passen.



Belichtings plan: hard licht en zacht licht met paraplau lamp links of rechts.



Apperatuur: lamp, paraplau, reflexiescherm.



Camera instellingen: f8 en het laagste diafragma om scherpte diepte te creeeren.


Brainstormen:



Geen opmerkingen: