vrijdag 5 juni 2009

Problemen met de planning.

eigenlijk zou ik maandag 8juni 2009 gaan fotograferen in de studio.
ik had alles goed geregeld.
maar ik heb nu geen model meer. ze heeft op het laatste moment afgezegt.
dus ik ben nu opzoek naar een oplossing.
ik heb er over na gedacht. en ik heb voor dinsdag waarschijnlijk nog wel een model. en als het zou gebeuren dat die ook niet meer kan. dan zorg ik dat ik een iemand uit de klas neem.
ik hoop dat alles goed komt.
ik zou echt heel graag over willen.
dus ik geef het nog niet zomaar op.
want ik had alles heel goed voorbereid.
ik weet dat ik wat aan de laten kant ben.
maar zodra het weer wat beter weer wordt ga ik naar buiten om nog mijn lokatie foto's alsnog te maken.
en de thuis opdracht ook.
ik hoop dat ik in de foto's die er uiteindelijk uit komen. dat ik kan laten zien hoe graag ik het wil.

Geen opmerkingen: