dinsdag 26 mei 2009

besproken met docent.

vandaag heb ik met de docent besproken dat ik maandag 8juni in de studio kan om foto's te maken.
omdat ik 1 model heb die alleen op maandag kan.
verder heb ik laten zien wat ik aan mijn competenties ging doen dat heeft ze doorgelezen en besproken met mij.

dit is wat ik aan mijn competenties ga doen:

1.1 de opdrachten bespreken met de docent en laten zien waar ik mee bezig ben. En op het blog zetten wat ik besproken heb. staat op het blog.

1.3 informatie opzoeken van de laatste mode. En op het blog zetten.
staat op het blog.
1.4 goed laten zien wat mijn plannen zijn en hoe ik het ga aanpakken. En weer zo veel mogelijk beschrijven op het blog.
staat op het blog.
2.1 zorgen voor goed materiaal en op tijd zijn. En goed beschrijven op het blog.
staat op het blog.
2.2 Foto's laten maken dat ik bezig ben met de apparatuur. En alles na afloop opruimen en alles weer goed op het blog zetten.
de foto's heb ik alleen erg slecht gefotografeerd maar staat op het blog.
4.1 Deze staat nog op een 0(nul) maar ik heb een opdracht gekregen van Jan van der Westen om het op te halen. En als dat niet gelukt is het controleren van AV-materiaal en laten zien op het blog.
De opdracht is ingeleverd. verder staat er genoeg op het blog.
4.2 Bij alles foto's er wat bij vertelle op het blog (dat hoefde niet perze overal) en bijv. het diafragma en de sluitertijd erbij zetten.
Staat al online alleen heb ik uit leg gegeven bij 2foto's want de rest is het zelfde.
4.3 goede afspraken maken. En het op het blog zetten.
heb ik gedaan en op het blog beschreven.
5.2 al behaald. (staat al op een 2)

vandaag 28 mei heb ik de docent gemailt omdat ze zei dat ik dat deze week nog even moest doen.
ik heb in de mail gevraagt om hoelaat ik 8juni kan komen en tot hoelaat ik in het studio lokaal kan zijn.

verder heb ik voor 9juni met mijn 2de model al gemailt of dat ze dan in de middag by mij op school kan komen.

en dit weekeind ga ik mijn thuis opdracht & lokatie opdracht af maken.
zodat ik ze maandag op het blog kan zetten.





Geen opmerkingen: