donderdag 28 mei 2009

foto's die ik deze week thuis heb gemaakt

deze week heb ik wat dingen uitgeprobeert met make-up en 3foto's gemaakt die ik express heb bewogen.

foto's van mezelf maken was vrij moeilijk en toch is het me nog aardig gelukt om scherp te stellen en om te laten zien wat ik met oog schaduw heb bedaan.
bij deze foto zie je het erg slecht.
ik heb paarse en geel-goed oogschaduw gebruikt en goud en blauwe glitter.ik heb hier paarse glitter oogschaduw gebruikt.




hier heb ik gebruik gemaakt van licht groen en donker groene oogschaduw
en donker en licht groene eyeliner.


hier heb ik groene oogschaduw en blauw glitter eyeliner gebruikt.

bij deze 3foto's wilde ik express bewogen foto's maken om snel te draaien aan de lens.
dan krijg je een leuk reseltaat.
bij de laatste foto onderaan zie je het heel goed.
dat vindt ik ook de mooiste.














1 opmerking:

Anoniem zei

Cool gedaan !! Vooral die met de vallende sterren. :-)