woensdag 13 mei 2009

week1 les1


stap1: Omschrijving van de opdracht: in les 1 hebben we de voorbereiding gedaan voor de opdracht locatie, thuis en studio

daarvoor had je stap 1 t/m
 4 & stap x voornodig.


stap2:grove planning


Planning
week1:stap 1t/m 4 op het blog zetten
week2: een begin maken aan mijn lokatie opdracht. en aan de thuis opdracht. 
week3: verder met de lokatie opdracht en beginnen met de studio opdracht.
week 4:verder uitwerken van de opdracht l
okatie & thuis opdracht en de beste foto's uitzoeken.
week5: foto's naar de printer brengen.
week6:mijn portefolio in orde maken. 
week7: catwalk opdracht een begin make
n dus voorbereiden wat ik wil fotograferen.

stap 3:Brainstormen: ik heb
 een web gemaakt voor de

locatieopdracht:



thuis opdracht:


studio opdracht:

dit we heb ik samen met mijn groepje gemaak (Ries den Toonder & Danny Louws)
en vandaar uit heb ik gekozen voor de muziek style : hippie's



stap4:vooronderzoek :

locatie opdracht:Een persoonlijkheid uit beelden van kinderen tot volwassenen.
ik wil laten zien wat hun persoonlijkheid is dus bijv. lichaamstaal. en de lokatie waar de persoon zich bevindt goed laten zien. zodat het een mooi geheel wordt.

wat voorbeelden van wat ik ongeveer wil:





thuisopdracht:



de opdracht is mijn club ik heb gekozen om foto's te gaan maken bij me vriend thuis omdat ik daar in mijn vrije tijd en meestal in het weekeind daar vaak ben.

ik heb wat onderzoek gedaan om op wat voor maneer je zulke foto's kunt maken.


hier zijn wat voorbeelden:







studio opdracht:



stap x : Bewijs voering : zie stap 1t/m 4.

Geen opmerkingen: